donderdag 10 september 2009

Nog meer fruitmozaieken









2 opmerkingen:

  1. i kno wit's a waste of fruit and veg but they are fabulous

    Love and hugs Gina xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is inderdaad een overweging,de "verspilling" van alle groente en fruit. Maar misschien is het overtollig, of afvalfruit. Niet geschikt voor de verkoop? Maar een schitterend gezicht is het wel!

    BeantwoordenVerwijderen