Hoi, welkom op mijn blog.
Ik ben Margeeth en schrijf in dit blog over mijn wederwaardigheden als quiltster en over mijn katten.
dinsdag 17 maart 2009
Uitdaging?
Dit is blokje D-6 van de Dear Jane quilt. Het heet challenge (uitdaging): Hmmm, er zitten heel veel blokjes in deze quilt die een veel grotere uitdaging zijn.
This is block D-6 of Dear Jane, it's called challenge and I wonder why. There are a lot of blocks that are a lot more difficult in this quilt.
Zou het niet kunnen zijn, dat de Uitdaging zit in de keuze van de stof? waardoor het net lijkt, of het middenblokje "zweeft" Wel apart toch!
BeantwoordenVerwijderen